Producerat på cybercroppen

2006-08-14

Det var Cypercrop i helgen på Scrappiz.
Jag tycker cybercropar är väldigt roliga, då de utmanar en att tänka till och göra saker man kanske vanligtvis inte gör. Speciellt roligt är det med skissutmaningar och annonsutmaningar.

Tyvärr kunde jag bara vara med och scrappa på söndagen, men var med på två utmaningar i alla fall, varav den ena var en skissutmaning, där skissen var gjord av Lindzi. Här är resultatet:

Lekful

Materialet som använts är som följer:
Cardstock: Bazzill
Mönstrade papper: American Crafts
Blommor: Utstansade med Bosscut, sedan målade med akrylfärg och doodlade med pennor från Zig.
Lekfull är utstansat från QK med Katie UC.

Den som står modell på korten är min systerdotter Svea.

En utmaning till hann jag alltså med, och det var en djurutmaning där man då naturligtvis skulle scrappa om djur, men man var också tvungen att ha en handklippt titel och handskriven journaling.

Milton

Även här kommer papprena från Bazzill och American Craft.
Hunden på bilden är min vovve Milton.
Överskriften skrev jag ut från datorn och klippte sedan ut. Nu vet jag varför jag skattar min QK så högt! Huh vilket pill!

Det var vad som producerats i scrapväg den här helgen. Det var otroligt inspirerande att från Minelle få en bunt nya mönstrade papper, man kan inte annat än inspireras när man får nytt material i sin hand!

Och som ni nog kan ana så finns materialet alltså att finna hos Minelle 😉

Kommentera

