Mina första DT-layouter

2006-08-18

Här kommer mina två första alster. Den fösta ska symbolisera dåtid, minnen av sommaren som var.

Cardstock: Prism Black (helt utan mönster, vilket kändes skönt i denna LO’n)
Papper: Dianes daughter, serie Sandstone
Dekoration: Heidi Swapp blomma , knapp, Karen Foster floss (dark blue)
Rubriken: QK Katie Skinni Mini

Minnesfragment

I den andra har jag försökt utmana mig själv att använda fler knappar, som är en dekoration jag glömmer bort.

Cardstock: Prism Indigo Columns
Papper: Gin X
Dekoration: Knappar, Karen Foster floss (gul)
Rubrik: Har använt mörkröda Making Memories gnuggisar, men tyvärr syns det knappt här på bilden. Det står i alla fall: ”Det ska börjas i tid”

Det skall börjas i tid

Kommentera

