behöver mer salt

2006-08-19

När jag vaknade i morse hade jag en bild i huvudet, av en ram med papper. Sen ville jag utmana mig själv att använda mer dekorationer än jag normalt gör. Detta är resultatet.

Cardstock: Bazzil
Papper: Gin X
Dekoration: Heidi Swapp blomma + Pluffy floral center, metalltråd, QK myror, brads, band, bandsmycke och chipboard.
Text: Dymo, chipboard och gnuggisar från Making Memories.

Jag har också doodlat en del, dvs ritat på fri hand.Dessutom har jag filat fotot med sandpappersfil.

Behöver mer salt

Kommentera

