Inspiration från vardagen

2006-08-25

Ibland kan jag förundras över hur mycket av min dag som jag tänker på scrapbooking. Hur mycket mönster, färger och former i vardagen kan inspirera och direkt i huvudet omsättas till en layout. Det kan vara ett vackert tyg, en vas, en blomma, en tv-reklam eller precis vad som helst.
Därför tänkte jag ge er tre bilder, att inspireras av. Ni kan inspireras av färg, form, mönster, material, ja vad som helst! Inom kort kommer jag visa upp här, en layout som jag fått inspiration av från en av dessa bilder.

Inspireras du också!

Muggar

muggar med mönster

En sjal

en sjal

En färgglad skål

en färgglad skål

Vad inspirerar dig, i din vardag? Se dig omkring!

Kommentera

