Sommarscrappen i Örebro

2006-08-27

Det var jätte kul att vara uppe i Örebro igen.
Jag fick i alla fall en hel sida gjord.

Trygghet

Här hittar du materialet jag har använt.

Jag började med cirklarna, som mall har jag använt vanliga tallrikar. Kanterna har jag ”naggat” med en sax och sen färgat in med Brilliance dyna, i färgen Lightning Black.

Blommorna kommer från Heidi Swapp och Junkitz, löven är från Prima.

Den lilla mappen som det står moster på är utstansad med Bosskut, som jag har satt på två lager av papper, det understa samma som bakgrunden och så upphöjt med 3D kuddar.

Texterna moster och trygghet är utstansade alfabet från QuicKutz, trygghet är goosbumpad för att få lite mer liv i, även till titeln har jag använt 3D kuddar för att få lite upphöjd effekt.

För att få en snygg highlight har jag använt vit akrylfärg, akrylfärgen står ut lite mer än en vanlig vit penna, det tycker jag om.

2 Responses to “Sommarscrappen i Örebro”

  1. Nina Says:

    Wow, så läcker!
    Härlig bild på kissen och gud, vilka läckra blommor!
    Rubriken gillar jag skarpt, hur har du fått till den?

    *kram*


Kommentera

