Utmaning – Färger som borde skära sig!

2006-08-27

På sista tiden har jag gjort flera saker med papper, dekorationer och foton som borde skära sig, alltså att färgerna inte riktigt passar ihop. Men som sen när det är klart har fått en härlig helhet.

Här är ett exempel, ett kort jag gjorde av en massa spillbitar.
Tack

Jag utmanar er att göra kort och layouter på samma sett.
Skicka ditt bidrag till blogg@minelle.se så kanske just den kommer med här på bloggen.

2 Responses to “Utmaning – Färger som borde skära sig!”

  1. Malin Says:

    Jag håller med, det blev härligt trots de lite udda färgerna. Kul!

  2. Elin Says:

    åh, blev genast sugen då jag älskar att kombinera de olika röda färgerna, ska se vad jag kan göra!


Kommentera

