Från igår

2006-09-18

2 layouter och 2 sidor till Paulinas minialbum lyckades jag göra igår.

Nyklippt

Cardstock: Bazzil
Papper: S.E.I, serie Aunt Gertie’s garden: ”Garden Rows” och ”Garden Bloomers
Dekorationer: Blomma, med en center jag gjort av ovan blommiga papper och Glossy Accent på, en liten behållare med en hårlock i
Text: QK Calvin mini, gnuggisar från Miimo, egen handstil

Äppelskörd

Cardstock: Bazzil
Papper: För att klä chipboard platen och till bokstäverna, har jag använt baksidan av ett S.E.I papper: ”Scalloped Stripes
Dekorationer: Chipboard Bookplate
Text: QK Katie Classic

      

Dessa sidor är 15 x 15 cm och är sångtexter jag sjungit för barnen när de var små.

Har använt mig av S.E.I papper återigen: ”Garden Bloomers” och brads från S.E.I.

Kommentera

