Minelle satsar på bröllop!

2006-10-27

Minelle kommer satsa på bröllop och det kommer fyllas på här med tiden.
Tyvärr så innebar det att jag var tvungen att tacka mina underbara designers i teamet för allt de gjort åt Minelle.
Nu blir det kärlek, bröllop och fest!

2 Responses to “Minelle satsar på bröllop!”

  1. Nina Says:

    Aha!! Vilket datum???*fniss*

    Skämt åsido, jag kommer att sakna scrapmaterialen i din butik! MEn jag antar att du själv inte slutar att scrappa? Så vi lär väl ses på träffar framöver!

    Lycka till!

    Nina

  2. Elle Says:

    Även fast jag inriktar mig på bröllop kommer det inte vara tomt på scrapmaterial i butiken. 😉

    Men det kommer inte finnas så mycket pojk och flik- saker och så… utan mycket kärlek, rosa och rött, hjärtan m.m. så mycket som kommer finnas i butiken kommer kunna användas till scrapbookingen också. 🙂


Kommentera

