PREMIÄR 3 mars 2007

2007-02-28

Lördagen den 3 mars 10-15

Nyheter och demonstrationer m.m.

Nya adressen är Apotekaregatan 7
Hitta hit? Ballonger och marschaller!

Välkomna!

Minelle 013-14 40 60

2 Responses to “PREMIÄR 3 mars 2007”

  1. anna Says:

    Ville bara säga att jag tyckte det var jättekul att få se din nya lokal nu när du gjort den iordning och den blivit din, bara din! Jättefint och inspirerande! Kommer snart o shoppar igen! 🙂

  2. Sandra L Says:

    Var i din affär i helgen och fick massor av inspiration. Även fast jag inte hittade det jag igentligen letade efter.

    Fastnade helt klart för QK’s siluette och efter att ha berättat för min man var även han övertygad om att det är en sådan jag ska ha. Får ta och sälja min Revolution.

    Köpte en av dina små böcker så nu ska även jag börja fylla den med saker som gör mig glad. 🙂

    Tack för all inspiration. Du har fått en jätte härlig butik. Lycka till så ses vi säkert nästa gång jag är i Linköping på besök.

    Kram Sandra


Kommentera

