Grafitti fotografering

2007-09-14

grafitti2.jpg

grafitti3.jpg 

grafitti1.jpg

Jag åkte till Norrköping där det är laglit med dessa härliga målningar!
Där mötte jag upp Malin och Fia. Vi hann precis med lite innan solen gick ner.

2 Responses to “Grafitti fotografering”

  1. Laila Says:

    Ja visst ja… Dte har jag hört talas om att dte finns ”tillåten” grafitti där. Va häftigt! Jag tycker jätte mycket om fotot med dig ensam på.

  2. Lisbet Says:

    Hej hallo…

    Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration av dina alster medans jag får lite värme i kroppen.

    Läckert med foton..


Kommentera

