Adventsljusstake del1

2007-12-11

verkstan1a.jpg
Du behöver:
Skärmaskin, sax och papper.
Cuttlebug och QuicKutz dies ”REV-0068” 
rev-0068.gif
Sämpeldyna att färga in kanterna med,
jag har använt Brilliance i färgen Lightning black.
verkstan1b.jpg

verkstan1c.jpg

 verkstan1d.jpg

 verkstan1e.jpg

2 Responses to “Adventsljusstake del1”

  1. Sandra Says:

    Läcker den är! Jag tänkte kolla om du har cuttlebug hemma och vad en sådan kostar? Min syster har börjat fundera på en, så jag lovade att kolla upp det, kan ju vara smart att slippa frakt…

  2. Elle Says:

    Tack!

    Klart jag har Cuttlebug. 🙂
    I dag har jag en i lager och många är på väg hem inför julhandeln. De kommer på fredag + en massa härliga tillbehör…. 😉
    Den kostar 950kr.


Kommentera

