Penny Blacks clearstamps finns nu i butiken!

2008-01-29

30010.jpg 30009.jpg  30008.jpg

Kommer ni ihåg vinterns succé?

Här kommer vårens!

One Response to “Penny Blacks clearstamps finns nu i butiken!”

  1. Lisbet Says:

    Schhh…har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe – smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt…så snyggt.. Ha en skön dag.


Kommentera

