Boken om oss

2008-03-13

Jag fick en jättestor ring att göra något roligt av och direkt när jag såg den visste jag vad jag skulle göra. Ett minialbum om oss!

I ringen hängde jag massor med band och garn och vid några av dem fäste jag tags som jag stansat ut med Cuttlebugs Typewriteralfabete. Även texten ”boken om” och ”därför blev det vi” är utstansade med Typewriter. Ordet ”oss” är utstansat med Cuttlebugs Harmony.

Jag skrev ut orden på OH film och satte in som mellansidor.

Stjärnan är ett mönster i pappret som jag har lagt Crackle Accents från Rangers på.

Regnbågen har jag stansat ut med QK Nesting Circles CC-CIRCLES-01. Sen la jag Glossy Accent från Rangers som prickar på regnbågen och på stjärnorna.

Stjärnorna är stämplade med Stars från Inque Boutiqe och sen har jag lagt på Glossy Accent.

Att göra egna minialbum är hur kul som helst och en väldigt uppskattad present så prova gärna ni med!

2 Responses to “Boken om oss”

  1. Sara Says:

    Du är ju alldeles fantastisk på att göra minialbum!! Måste nog gå en kurs hos dig! 🙂 Supersnyggt!

  2. Annika Says:

    Vilket läckert album!! Kul att blanda både ”klara” och ”vanliga” sidor.


Kommentera

