Bind-it-all

2008-03-25

Jag har en maskin som heter Bind-it-all (BIA) som man kan ha mycket kul med! Den gör hål och sen sätter man metallspiraler i hålen och binder ihop med hjälp av maskinen. Det ser jätteproffsigt ut. Eftersom jag gillar att göra minialbum så är BIA redan min bästa vän!

Ett litet album att sätta vårbilder i

En liten anteckningsbok.

Jag har också gjort en väska med BIA. Jag laminerade ark med primablommor emellan. Sen gjorde jag hål i kanterna med BIA och sydde ihop med fransgarn. Locket satte jag fast med en spiral för att det ska gå lätt att öppna. Sist så prydde jag spiralen med några band i vårfärger.

Närbild på sömmen.

2 Responses to “Bind-it-all”

  1. Elle Says:

    Förstod att du skulle gilla denna underbara maskin! 🙂

  2. Sorken Says:

    Trillade in här och blev nyfiken, väskan lät ju jätteläcker, när jag läste här ovan, men var är bilderna!!?


Kommentera

