Skisstävling april 2008

2008-04-04

marthaapril2008.jpg 
Skissen ritad av: Martha.

Inspiration till skissen finns i butiken!

Tema & Månadens vara: Band.
Du har 10% rabatt på alla band under april, max 3m / band.

Nyhet för denna månad är att skissen lämnas ut här på hemsidan och ni lämnar in era bidrag genom att skicka en bild till info@minelle.se senast den sista april.

Månadens utmaning
På kortet eller layouten ska minst 3 olika band användas.  

Pris
1:a presentkort till ett värde av 150kr
2:a presentkort till ett värde av 50kr 

Hoppas Ni vill vara med och inspirera andra med Era bidrag!

5 Responses to “Skisstävling april 2008”

  1. Pilla Says:

    Hej och tack för den fina vinsten som gjorde att jag äntligen tog tag i att förnya mitt färgförråd med fina pennor från minelle.
    Tusen tack!!
    Pilla

  2. Elle Says:

    Grattis till din vinst!

    Tror allt vi får ta ett kort på ditt kort och lägga upp här på bloggen för att visa. 🙂

  3. johanna Says:

    åå vilken inspirerande skiss!

  4. Kristina Says:

    När ska vi rösta på bidragen som skickades in till Aprils skiss. Jag vet ju att det finns då jag skickat in 😉
    Jag är så nyfiken på att se hur andra gjort.


Kommentera

