Flaska

2008-04-06

Jag har också fått en flaska. Jag har lagt risgryn i den och fäst den vid en ram med ett foto från vårt bröllop.

Ramen är en enkel träram. Jag målade den med vit akrylfärg. Sen la jag på vitt silkespapper som jag skrynklat med hjälp av decoupagelack. För att inte ramen skulle bli kritvit så blandade jag en droppe Distress Ink Vintage Photo i den matta decoupagelacken.
Sen fyllde jag risgryn i flaska och knöt fast den med ett band.

One Response to “Flaska”

  1. Nina H Says:

    Jättefint! Du är så påhittig och duktig!
    Å, så söta ni är då!!
    Kul att se dig i långt hår…och R också!!!


Kommentera

