Vad ser du?

2008-05-08

En liten övning inför kommande tävling.

Jag ser:

  • en smotie
  • hokey klubba och innebandyboll
  • en hår kaluffs
  • små lätta måln…

Vad ser du, lämna din kommentar och var med i en utlottning av valfri enkel die från QuicKutz.
Lämna din kommentar senast den 15:e maj 2008.

10 Responses to “Vad ser du?”

  1. *Pilla* Says:

    Hej kul idè.
    Jag och dottern sitter och kollar och hon säjer glass! elle en clown som tuggar på en trasig glasspinne sett i profil.
    Återkommer med fler idéer.
    kram pilla

  2. johanna Says:

    en ljusstake om man vänder på bägaren. 🙂

  3. Marie Says:

    Ett glas öl och bakom den står en drink som man bara ser sugröret av!
    /marie

  4. VeronikaP Says:

    En ubåt… eller bara periskopet på ubåten!! 🙂

  5. Laila Says:

    Hej!

    Ja, en clown var det jag tänkte på och en segerpokal.

  6. Ann-Marie Says:

    En dam sedd framifrån med vitt lockigt hår,ansikte, hals och axlar+ spännen i håret. Jag ser också två människor som är i profil och försöker att pussa varandra.

  7. Ploppan Says:

    Jag ser en grekisk pelare (vänd bägaren upp och ned), potatismos och lingon/köttbullar, grädde, en toppluva om man klipper av foten på bägaren. Jag ser också att bägaren kan vara en gammaldags, typ amerikansk dammsugare. Byt färg på skummet så kan det bli en vattenpuss eller en lerklick.
    Jättekul idé – sånt här gillar jag! 🙂

  8. Evelina Says:

    En mkt liten snölykta kan göras av flera ‘bär’, och ‘skummet’ kan bli snödrivor =)

  9. Anna G Says:

    åh sånt här gillar jag här kommer mina förslag

    #bägaren kan bli en vas

    #Bägaren upp och ner utan fot blir en mössa

    #Bägaren som mössa i rött med vitt skum som blir skägg en röd prick på skägget blir en tomte!

    #Stansa ”mössan” i gult/guld och det blir en klocka till tex julkorten

    # Två sugrör och två prickar kan bli en körsbärsklase

    #Glaset kan man ha som nubbeglas på tex midsommarkorten

    #Pricken är säkert jättebra som prick över å,ä,ö till QK alfabeten

    # Sugrör + skummet blir spunnet socker

    #Skummet kan bli en trädkrona stansat i grönt


Kommentera

