2 kort och 1 layout

2008-05-09

Jag har skapat med dekorationer ur embellishment boxen Animal crackers Jack från Making Memories

Först ut 2 enkla kort:

På detta första kort kommer ordet kram ur boxen,jag har sandpapprat dom och målat med en metallicdyna i färgen teal och haft på perfect pearls,även på fjärilen har jag haft samma metallicdyna och perfect pearls,och sedan har jag även penslat på perfect pearls på cardstocken, knapparna kommer från boxen.

Band,cardstock,perfect pearls,animal crakers hittar ni hos Minelle

På det andra kortet är den söta flodhästen  och stjärnorna ur Animal crackers boxen,grattis stämpeln kommer från Minelles egna kollektion och är stämplad med en vit stämpeldyna och som sedan fått perfect pearls på sig.För att få dit bandet snyggt runt kortet har jag skurit ett jack i ryggen på kortet.

Allt från Minnelle.

Sen har jag gjort en layout där jag använt mig av knappar och stjärnor ur animal crackers boxen;

 

Kommentera

