Fotosafari

2008-05-19

Är du intreserad av att följa med på en fotosafari?

Vad är fotosafari?
Vi samlas ett gäng med våra egna kameror och så ger vi oss ut och fotar.
Ofta vill man kunna få självporträtt att scrappa med, men det är svårt att ta själv.
Vi kan hjälpa varandra, ta roliga bilder och få en trevlig och kul stund tillsammans.

Skicka ett mail till info@minelle.se med din intresseanmälan.
Den är inte bindande och det kostar inget!
Skriv vilka dagar du kan, vi väljer det med flest anmälda.

Skicka gärna med förslag på vad eller vart du vill fota.
När vi får i hop ett gäng glada ”fotografer” så ger vi oss iväg.

Förslag på datum:
torsdag 29 maj kl.18:15
onsdag 4 juni kl.18:15
torsdag 5 juni kl.18:15
onsdag 11 juni kl.18:15

Välkommen med din anmälan! 🙂

5 Responses to “Fotosafari”

  1. johanna Says:

    ooh vilken bra idé!
    jag har tyvärr ingen fungerande kamera!
    kanske man kan hänga med som sällskap och nån som känner för att ta några kort på mig iaf 😉

  2. Pilla Says:

    jag vill hänga med för jag behöver öva på min kamera. Det är ju jättekul att ta kort och jag står alltid bakom så kanske någon kan ta nått fint på mig oxå.
    den 29 eller den 11 funkar för mig. 4-5 är jag bortrest i jobbet tyvärr.
    ha en bra kväll!
    *Pilla*

  3. Elle Says:

    Johanna – Klart du kan följa med i alla fall.
    Du får någon chansen att öva att fotografera dig. 😉

    Pilla – Kul att du vill följa med.

  4. johanna Says:

    jag kan den 11 🙂

  5. Affe Says:

    Vilken kul idé!

    dessvärre är jag inte teknsik och inte fotogenisk heller för den delen.

    Antar att ni redan har fottat vid det här laget. Hoppas bilderna blev bra, trevlig sommar!

    // Affe


Kommentera

