Fotosafari uppdatering

2008-05-27

Som det ser ut just nu lutar det mot den 11 juni.

Jag var ute och gick vid ån igår och det fanns massor med roligt, så jag kan inte vänta…  🙂
Jag såg minst fyra platser jag vill fota, dels alldeles nya ankungar som jag tror hinner växa lite för mycket till den 11 juni. Träd som man kunde krypa in i och jätte fina parkbänkar täckta med vinrankor… vilka härliga och roliga kort det kan bli.

Någon som vill följa med och fota lite redan på onsdag, den 28 maj? Klockan 20 vid stångåbron, heter den så den vid brandstationen.

One Response to “Fotosafari uppdatering”

  1. Annika Says:

    Den 11 juni kan jag tänka mig att följa med!


Kommentera

