Fotoredigering i photoshop

2008-05-28

Fixade lite i photoshop i går, sitter vid en rätt gamal och seg dator vilket gör att jag måste jobba med photoshop 6, men det gick rätt bra i alla fall.

Före:

Efter:

Att framkalla:

3 Responses to “Fotoredigering i photoshop”

  1. johanna Says:

    ååå va bra det blev!!!

  2. *Pilla* Says:

    hej vilket kort!!
    ***sommar sommar sommar***!!!
    Men en liten undran….jag får inte ihop ljuset riktigt. Tjejjen som sitter får ljuset i håret och nacken och han som står får det i ryggen…men solen är framför dem enligt kortet…
    Bara en lite fundering…inte illa menat…
    Ha det bäst!!!
    *Pilla*

  3. Elle Says:

    Tack.
    Ville bara öva lite med en ny teknik jag lärde mig igår, ”solen” på kortet kommer i från photoshop och jag hade faktiskt inte en tanke på det du säger. Tack för tipset! 🙂


Kommentera

