Fotosafari uppdatetrat 2008.06.02

2008-05-28

Fotosafari den 11 juni kl.18:15
Vi träffas på bron mellan hemköp och brandstationen.
De som vill möter uppmig i butiken.

Pilla
Johanna
Elle
Annika
Christina
Sara

Fler som vill följa med? Skriv en kommentar eller
skicka ett mail. info@minelle.se

Alla är välkomna och det kostar inget!

 

3 Responses to “Fotosafari uppdatetrat 2008.06.02”

  1. Sara Says:

    jobbar tyvärr, så jag kan inte då! 😦

  2. Elle Says:

    Synd, men det blir garanterat fler dagar. 😉

  3. Sara Says:

    Fast, idag fick jag veta att jag ska på utb. den dagen, så jag måste byta kväll mot morgon… Mao kanske jag kan följa iallafall! Sätt upp mig på listan tills vidare iallafall… Måste dubbelkolla hemma när det närmar sig…


Kommentera

