Fotosafari uppaterad 2008.06.09

2008-06-09

Gillar du att fota? Följ med!

På onsdag den 11 juni kl. 18.15
Vi träffas på bron mellan hemköp och brandstationen.
De som vill möter upp mig i butiken.

Hittils anmälda:
Pilla
Johanna
Elle
Annika
Christina
Sara

Ingen anmälan krävs, men om vi vet att du kommer väntar vi på dig.
Ingen kostnad och inga krav, vi gör det för att det ska bli kul och lärorikt.

Hoppas på bra väder 😉

7 Responses to “Fotosafari uppaterad 2008.06.09”

  1. johanna Says:

    åå vad kul det ska bli! 🙂

  2. *Pilla* Says:

    hoppas, hoppas, hoppas vi slipper regn imorgon!
    Ser fram emot fina kort så det är bäst att ladda kamerabatteriet ikväll.
    *Pilla*

  3. Elle Says:

    Efter regn kommer solsken… 😉

  4. johanna Says:

    tack för en trevlig kväll!

  5. Laila Says:

    Hmmm… Å varför bor inte jag närmare för? :-\

    Hoppas ni har fått massor av bra bilder och haft riktigt, riktigt roligt


  6. Jag vill med tacka, det var jätte kul.
    Härligt med variation på vädret. 😉

    Jag har redan bränt av bilderna på cd skivor och finns en varsin att hämta i butiken.

    Nästa gång planerar vi att fota längst med järnvägsspår och grafitti.

  7. pilla3 Says:

    åh så tråkigt att jag inte kunde vara med.
    Hoppas bilderna blev jättefina!
    *Pilla*
    ska nu testa och se om jag kan ladda upp nått på bloggen


Kommentera

