April skisstävling röstning

2008-06-14

Nu ska vi se, då har jag fixat med skisstävlingen. Dels ligger alla bidrag uppe på hemsidan under skisser. Så kommer de även här…

Nu har jag gjort om, vi har bara fått in tre kommentarer och jag vet att tjejerna förtjänar fler röster än så. 🙂 Så jag har gjort det lite lättare att rösta, du har fram till den 15 juli att rösta.

Rösta på ditt favorit bidrag här!
(öppnas i ett nytt fönster)
 

Här hittar du tävlingen: https://minelle.wordpress.com/2008/04/04/skisstavling-april-2008/


Bidrag 1 av:


Bidrag 2 av: Helene Zackrisson


Bidrag 3 av: Jenny Johansson


Bidrag 4 av Kristina Kallin


Bidrag 5 av: Pernilla Dahlbäck

5 Responses to “April skisstävling röstning”

  1. Pilla Says:

    Jag röstar på bidrag nr 1
    *pilla*

  2. Kristina Says:

    Jag röstar på bidrag nr 3

  3. Annika Says:

    Jag röstar på bidrag nr 4.

  4. Matilda Says:

    Jag röstar på bidrag nummer 1. 🙂

  5. Emelie Says:

    Jag röstar på bidrag 1.


Kommentera

