Tickets och Punchinella

2008-06-30

Det har kommit in mer tickets och punchinella till Minelle! Det är ett bergänsat antal så först till kvarn…

Jag tänkte passa på att visa upp lite som jag har gjort med just tickets och punchinella. Hoppas ni blir inspirerade!

En Lo med min kisse Elvis son också kallas kungen här hemma. Jag har använt QK- alfabetena Spotlight och Spicy Chicken

En närbild på punchinellan och min tickets. På ticketen (?) har jag satt på en rub-on och sedan lackat med Glossy Accent

En anteckningsbok jag har gjort till en organisationsutmaning. Det är så kul med de röda spiralerna till Bind It All. Alfabetet är CB Typewriter

En närbild på ticketen. Även här har jag använt Rubon och Glossy Accent.

Ett kort med ticket och punchinella. Jag har stämplat på ticketen Brilliance Pearlescent Rust och sen haft på Glossy Accent.

Nu är jag lite nyfiken på vad ni kan hitta på med tickets och punchinella. Lämna gärna en kommentar med länk till era tickets och punchinella alster.

One Response to “Tickets och Punchinella”

  1. Annika Says:

    Jättetuffa idéer att använda tickets på!! Jag har precis skaffat mig lite tickets själv, så tack för tipsen!!


Kommentera

