Magisk box

2008-07-23

Jag tycker det är så kul med annorlunda vikningar och olika påsar, boxar mm.

Den här magiska boxen har jag sett flera som gjort och jag tyckte den var så häftig och nu har jag äntligen tagit mig tid att testa själv. Jag blev förvånad över hur enkel den faktiskt var att göra och det gick ganska fort också. Men det går åt mycket papper.

Beskrivningen för hur man gör är på engelska och finns här.

Så här ser den ut innan man öppnar den.

Här har jag tagit av locket och öppnat den lite grann.

Här är den fullt öppen i de små boxarna kan man lägga lätta små presenter eller små minikort eller liknande.

3 Responses to “Magisk box”

  1. johanna Says:

    åå guud va underbart fin!!*svimmar*

  2. Åsa Merving Says:

    Tack så mycket för tipset! Gjorde såna askar när jag var liten enligt en orgami bok. Perfekt att lägga små saker i.


Kommentera

