Jag stänger min butik!

2008-10-21

Så mina kära kunder, vänner och scrappare.
Nu är beslutet taget.
Jag stänger min butik!
Jag vill tacka för all denna tid, alla jag lärt känna och allt pysslande.
Butiken kommer att vara öppen på lördag 10-14 då Johanna kommer att vara där.
Jag själv ställer ut på bröllopsmässa i Norrköping hela helgen.
Sen kommer vi ha utförsäljning tis, ons och torsdag.
Åker på mässa den 1 nov i Västerås och sen får vi se om det finns något kvar.
Kolla på bloggen för att hålla er uppdaterade.
Vi kommer fortsätta med homepartys och min egen design av stämplar.
Mer information kommer på vår hemsida.
Med Vänliga Hälsningar
Elle Andersson
Minelle
G. Tanneforsvägen 88
582 54 Linköping
013-14 40 60
www.minelle.se
9 Responses to “Jag stänger min butik!”

  1. Linda Horn Says:

    Ååååh, vad tråkigt!!! Vi kommer att sakna butiken! Lycka till med stämpeldesignen, och allt vad du ska göra senare. Ska försöka ta mig ner till butiken nu de första dagarna av utförsäljning.
    /Linda

  2. Pilla Says:

    Hej vännen! såååå tråkigt att du stänger! Vart ska man nu gå och få trevliga pysselstunder, skratt och rolig inspiration….men samtidigt önskar jag dig all lycka i framtiden och hoppas att du inte ger upp papperspysslet helt utan har kvar ork till att fortsätta fast i liten skala.
    Stora kramar
    +–( , )–+
    *Pilla*

  3. Karin Ekström Says:

    Hösten kan vara tråkig, MEN detta var det”tråkigaste”………Som glad amatör har jag alltid fått hjälp och tips. Du har helt enkelt satt en guldkant på tillvaron med dig och din butik att titta in till.
    Sköt om dig och lycka till
    /Karin

  4. Elle Says:

    Tack, det värmer mitt hjärta.

  5. Karolin Karlsson Says:

    Vad tråkigt att du stänger, jag som nyss blivit en pysslare =)

    Såg förresten att jag vann 3:e pris i handlatävlingen, hoppas det inte är för sent att hämta sitt pris =)

    / Karolin

  6. Elle Says:

    Karolin – Grattis
    Det är bara att komma in och hämta… 🙂

  7. Helen Hall Says:

    Tråkigt att Linköpings roligaste butik skall stänga. Hur ska man nu kunna tillgodose sitt ”pysselberoende”?
    Ha de gott, jag kommer in i veckan.

  8. Jessica & William Says:

    Näje!
    Det här var inte alls kul att läsa ju!
    Även om jag inte varit & hälsat på dig på evigheter så kommer jag sakna dig endå!
    William är så stor nu, blir 2 år om bara 2 månader, vi måste ses!

    Maila el call me, finns även på Facebook, Jessica Kernell.
    P&K vännen.

  9. Spooky Says:

    Nämen hallå… detta har jag ju missat helt. Tack för alla trevliga stunder vännen. Hoppas våra vägar möts ändå på någon träff eller något *kramar i massor*


Kommentera

